diumenge, de gener 30, 2011

Carta oberta a Pep Quintana

Bé, de fet no és una carta oberta, sinó una resposta a la seva carta oberta que ha fet a Arenyautes. He intentat sense èxit escriure el comentari i al final li he enviat per correu electrònic. Aquí va l'escrit:

Pep,
recordo perfectament la trobada. Et vaig dir que hi hauria col.laboració per part de l'Ajuntament. El que no pot ser és finançament al cent per cent. Amb el Sinera, la subvenció fou directament d'Alcaldia, entenc que aquest tema hauria de passar per joventut i la seva tècnica. En tot cas pots comptar amb un ajut d'Alcaldia (però no el pagament cent per cent!). Suposo que joventut també voldrà col.laborar pel que m'havia comentat la regidora. I, finalment, la gestió evidentment no la duré directament per tant feu-m'ho fàcil,....

Aprofito també per respondre a la Rosa Maria,

Rosa Maria, us trucarem (trucaran) per a quedar, si us plau tenim agendes i tasques al cent per cent i no podem respondre al moment. L'altre cop, fa dos mesos, no vas parlar amb mi i pel que em van dir es va derivar el teu tema cap a la regidoria i tècnics que duen el tema del clavegueram. Val a dir aprofito que altres temes que he parlat amb el teu marit s'han anat treballant i resolent, no?

Bé, segur que m'equivoco moltes vegades i que la memòria de vegades em falla. Però el compromís amb en Pep sempre hi ha sigut, i amb la Rosa ja quedarem la setmana vinent i parlarem del clavegueram.